somebody toooo love.

Nyss duschat, och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.
Imorgon har jag hkk prov, det kommer gå åt skogen. Sen skulle jag ha SO prov idag, men jag gick inte dit. Hade ändå inte klarat det.
Imorgon blir det träna, idag tränade jag inte..pga en sak.

Det känns som jag gjort någonting dumt,
som att jag bekräftat något för dig. Som inte stämmer.
Äh vafan, får fixas imorgon.
För nu ska jag sova, om jag kan..
Inte kunna sova på 3dagar nu, hatar det över allt annat..

Och en sak till, om jag varit dålig på uppdatera på den hära bloggen- jag har en till hemlig, som jag inte kommer ge ut till någon + att den är lösenordsskyddad.
Och den uppdaterar jag mest på=)suck on that


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0